Friday, June 3, 2011

COMEBACK!!!! selepas setahun lebih... DEGREE...PERTUNANGAN...



Assalamualaikum semua...

Wah...wah..wah...sudah lama x kembali ke dunia blogger ni...puhhh!!!memang lama sungguh...Almaklumlah...sibuk sangat kan..heheh (walaupun sebenarnya x sibuk mna pun cuma x ada masa)

Terfikir apa yang MISS nak post ea dekat korang...hurm...haaa..da dapat...alhamdulillah..sekarang ini MISS sudah berpeluang kembali menyambung belajar di tempat lama MISS ambil DIPLOMA dulu...sekarang sudah masuk DEGREE maa..hehe (alhamdulillah,syukur...) InsyaAllah,target MISS kalu boleh nak habiskan DEGREE secepat mungkin dan terus mnyambung MASTERS(bolehkan????InsyaAllah....) sebab cita-cita MISS nak jadi PENSYARAH...nak menyambung generasi para pensyarah yang ada dekat tempat belajar MISS ni..heheh.... doakan taw.


MISS juga sangat sedih kerana tak dapat balik.Tambahan pula esok ada berlangsungnya pertunangan sepupu MISS dekat Ipoh...waaaa...sedih sungguh... Dahla ramai sanak saudara akan berkumpul esok bagi memeriahkan majlis. Disebalik kemeriahan pertunangan itu, at least seronok juga dapat bertemu saudara mara yang dah lama nggak ketemu..heheh (speaking Indonesia pulak)...

Dengan ini, MISS nak ucapkan SELAMAT BERTUNANG BUAT SEPUPU MISS IAITU SYAHIRAH SHAHARUDIN... dengan ucapan...dah bertunang jangan lama-lama...cepat-cepat ea kawin tros..heheh (doa MISS tuh untuk sepupu)..


                                                     EDITED PIC 1...sume cousins MISS

                                  EDITED PIC 2 saudara mara MISS yang gempakz gilerzzzz....

No comments:

Post a Comment